onsdag 1. februar 2017

Om januar 2017

04
Ca 7 km rundt i Bergen sentrum. Kjente på følelsen av 2017, og den følelsen var ganske god, den.
Gjorde 15 minutter yoga når jeg kom hjem.

05
Litt over en time sykling.

07
Ca en halvtime på mølla. 3x5 min. Fulgt av 15 minutter styrke.

08
30 min på mølle, 15x1 min. Fulgt av 5 min på romaskin.

09
20 min hjemmeyoga.

12
Ca 40 min på mølle. 4x5 min + 3x1 min. Fulgt av 30 min yoga.

13
35 på spinningsykkel en fredagskveld (etter en øl. Er sånt lov?)

14
Fjelltur, ca 2 timer. 30 min yoga når jeg kom hjem, for å få tilbake varmen.

15
10 km joggetur i rolig tempo. 30 min yoga når jeg kom hjem.

16
8 km transportløping.

18
15 min på mølle før jeg møtte noen venner. Fornøyd med å mose både denne og transportløpingen inn i timeplanen.

22
Ca 2 timer fjelltur.

23
Ca 6,5 km transportløping.

24
Ca 30 min hjemmeyoga.

26
Ca 7 km transportløping, og senere 30 min hjemmeyoga.

31
20 minutter på mølle, 1x5 minutter. Tapte mot forkjølelsen som har tatt over kroppen.

Totalt ca 40 km løping. Mot 25,1 i fjor.






2 kommentarer:

  1. High five! Du imponerer meg, altså. Og for min del kan du godt drikke øl mens du løper/sykler/gjør yoga. ALT er lov, skulle jeg til å si. Håper februar blir bra!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Hahaha, jeg har sett at det er trendy med øl-yoga, men om jeg gjør det alene på stuegulvet så blir det vel litt mer "nachspiel" enn kult?

      Slett